۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۵۹

حواشی دیدار سایپا - استقلال؛

حضور کمتر از 2 هزار تماشاگر و تعطیلی پمپ بنزین/ 4 بازیکن روی نیمکت آبی

حضور کمتر از 2 هزار تماشاگر و تعطیلی پمپ بنزین/ 4 بازیکن روی نیمکت آبی

دیدار دو تیم سایپا البرز و استقلال تهران درحالی از ساعت 15 امروز در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد که کمتر از 2 هزار تماشاگر برای تماشای این بازی به ورزشگاه رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه تیم‌های سایپا البرز و استقلال از هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور درحالی از ساعت 15 امروز در ورزشگاه انقلاب شهر کرج آغاز شد که حواشی پیش از شروع این مسابقه به شرح زیر است:

* اتوبوس دو تیم استقلال و سایپا رأس ساعت 13:30 و همزمان با یکدیگر وارد ورزشگاه شدند که تعدادی از هواداران استقلال امیر قلعه‌نویی را که داخل اتوبوس نشسته بود، به شدت تشویق کردند.

* در حالیکه تنها یک ساعت دیگر به بازی دو تیم باقی مانده بود، تنها کمتر از هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند که شاید یکی از علت‌های اصلی آن بارش باران و سردی هوا بود.

* فغانی، داور دیدار دو تیم ساعت 13:40 به همراه کمک‌های خود از زمین چمن بازدید کردند.

* در ابتدا از حضور خبرنگاران با خودروهای شخصی به ورزشگاه جلوگیری بعمل می‌آمد که با هماهنگی مسئولان این مشکل حل شد و خبرنگاران توانستند ماشین‌های خود را وارد ورزشگاه کنند.

* جایگاه پمپ بنزین روبروی مجموعه ورزشی انقلاب از ساعت 14 تا پایان بازی به دستور مسئولان تعطیل شده بود.

* امیر قلعه‌نویی به همراه دستیارانش از چمن ورزشگاه بازدید کردند و پس از بازدید با سرمربی سایپا روبرو شد و یک خوش و بش مفصلی را با یکدیگر انجام دادند.

* مجید صالح، مربی استقلال که سال‌ها به عنوان بازیکن و مربی در تیم سایپا حضور داشته بود، با استقبال گرم مسئولان سایپا روبرو شد و دقایقی را با آنها به گفتگو پرداختند.

* عکس بازیکنان سایپا در ورزشگاه نصب شده بود و تعداد اندکی از هواداران سایپا که در ورزشگاه حضور داشتند این بازیکنان را که عکس‌های آنها نصب شده بود، تشویق می‌کردند.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه با توجه به تقارن این دیدار با شروع ایام ماه محرم، حدود 15 دقیقه مراسم سینه‌زنی برپا کردند و یاد و خاطره شهدای کربلا را گرامی داشتند.

* به هنگام ورود سیدمهدی رحمتی به زمین برای گرم کردن، هواداران به شدت او را تشویق کردند. او پس از پاسخ به ابراز احساسات هواداران، با دروازه‌بان‌ها و مربی دروازه‌بان‌های تیم سایپا خوش و بش کرد.

* محسن قاسمی رکورددار طناب زنی در ایران که گفته می‌شود 3 ساعت به طور کامل طناب می‌زند، دقایقی برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه هنرنمایی کرد.

* بازیکنان دو تیم سایپا و استقلال، ساعت 14:15 برای گرم کردن خود وارد زمین چمن شدند.

* بازیکنان دو تیم پس از دیدن یکدیگر روبوسی کرده و برای همدیگر آرزوی موفقیت کردند.

* عوامل انتظامی، هواداران استقلال را که در ضلع جنوبی ورزشگاه نشسته بودند، بلند کرده و به روبروی جایگاه هدایت کردند.

* حدود 200 تن از هواداران تیم سایپا نیز در شمال ورزشگاه مستقر شده و بازیکنان تیم سایپا را تشویق می‌کردند.

* هوای ورزشگاه هر لحظه سردتر می‌شد و شاید یکی از عواملی که باعث عدم حضور پرتعداد هواداران بود سرمای شهر کرج بود.

* حسین حسینی، محمد قاضی، مهران قاسمی و میثم جودکی بازیکنانی بودند که روی نیمکت ذخیره‌های پرسپولیس نشسته‌اند. این مساله نشان می‌دهد استقلالی‌ها برای این بازی تنها سه بازیکن تعویضی دارند.

کد خبر 2168177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha